Feedback odgrywa kluczową rolę w procesie rozwoju i doskonalenia firmy oraz jej pracowników. Dzięki niemu możemy poprawić wydajność zespołu, rozpoznając mocne strony i obszary do poprawy, a także zwiększyć zaangażowanie i poprawić współpracę w zespole. Jest też świetnym narzędziem, które pomaga usprawniać procesy i wprowadzać zmiany.
Informacja zwrotna ma tym większą moc im więcej osób w organizacji skutecznie się nią posługuje. Aby w pełni wykorzystać potencjał jaki kryje się za informacją zwrotną należy wspierać budowanie kultury feedbacku w organizacji. Co istotne, ta kultura informacji zwrotnej polega nie tylko na jej udzielaniu, ale przede wszystkim na poszukiwaniu i przyjmowaniu feedbacku od osób zarządzających zespołem, pracowników oraz klientów.
Według Petera Druckera, eksperta ds. zarządzania, „kultura zjada strategię na śniadanie” – żaden plan nie może się udać bez właściwych ludzi, wartości i norm, które kierują działaniem organizacji.
To szkolenie wpłynie pozytywnie na wiele aspektów pracy Twojego zespołu. Zwiększy zaangażowanie oraz motywację pracowników, podniesie efektywność pracy, a także poprawi komunikację i współpracę w zespole. Dzięki szkoleniu osiągniesz większą satysfakcję klientów, a Twoi pracownicy będą chętniej dzielić się pomysłami i przejmować inicjatywę.