Design Thinking w praktyce

IBM, Airbnb, PepsiCo i Nike – co łączy te cztery firmy z czterech różnych branż?
Wszystkie stosują metody Design Thinking, pracując nad swoimi produktami i usługami.

Design Thinking jako sposób kreatywnego rozwiązywania problemów w oparciu o dogłębne poznanie potrzeb klientów podbiła świat biznesu i stała się jednym z najważniejszych sposobów projektowania innowacji.

Czy jest to metoda tylko dla wielkich marek? Podczas szkolenia „Design Thinking w praktyce” przekonasz się, że nie. Nasz trener przeprowadzi Wasz zespół przez proces, narzędzia i zasady Design Thinking, opierając się o case studies z projektów, które prowadził zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i start-upów, organizacji pozarządowych czy samorządów.

Szkolenie przeprowadzane jest przez 5 etapów Design Thinking, ucząc, jak identyfikować potrzeby klientów i traktować je jako inspirację do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Uczestnicy poznają narzędzia wspierające kreatywną współpracę, które pozwolą na wspólne generowanie, rozwój i testowanie pomysłów biznesowych.

Design Thinking w liczbach

0%

wyższy zysk w porównaniu do firm, które nie stosują zasad myślenia projektowego.

0%

niższy koszt wprowadzania nowych produktów i usług do oferty.

0%

organizacji, które wdrożyły Design Thinking, zauważyły poprawę kultury pracy.

Jak to robimy?

I. Diagnoza

Diagnoza potrzeb zespołu z menadżerem zamawiającym szkolenie oraz wspólny wybór wyzwania projektowego.

II. Szkolenie

Praktyczne warsztaty, podczas których zespoły poznają zasady i narzędzia Design Thinking w pracy nad konkretnym wyzwaniem.

III. Konsultacje

Odpowiadamy na pytania związane z użyciem Design Thinking i pomagamy się przygotować do pierwszych projektów.

Skontaktuj się z nami!

Nasza oferta

Dedykowana właścicielom, liderom, menadżerom i zespołom.

InspirED w pigułce