IBM, Airbnb, PepsiCo i Nike – co łączy te cztery firmy z czterech różnych branż?
Wszystkie stosują metody Design Thinking, pracując nad swoimi produktami i usługami.
Design Thinking jako sposób kreatywnego rozwiązywania problemów w oparciu o dogłębne poznanie potrzeb klientów podbiła świat biznesu i stała się jednym z najważniejszych sposobów projektowania innowacji.
Czy jest to metoda tylko dla wielkich marek? Podczas szkolenia „Design Thinking w praktyce” przekonasz się, że nie. Nasz trener przeprowadzi Wasz zespół przez proces, narzędzia i zasady Design Thinking, opierając się o case studies z projektów, które prowadził zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i start-upów, organizacji pozarządowych czy samorządów.
Szkolenie przeprowadzane jest przez 5 etapów Design Thinking, ucząc, jak identyfikować potrzeby klientów i traktować je jako inspirację do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Uczestnicy poznają narzędzia wspierające kreatywną współpracę, które pozwolą na wspólne generowanie, rozwój i testowanie pomysłów biznesowych.